رئال مادرید3- چلسی 1: تسویه حساب کریس و کاسیاس با آقای خاص
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

چلسی و رئال مادرید ساعاتی پیش در فینال گینس کاپ در میامی مقابل هم قرار گرفتند و دراین فینال مورینیو شاهد فوتبال خوبی از سوی شاگردان سابقش بود ودرجریان این مسابقه ستاره های مادریدی نسخه آقای خاص را پیچیدند. ایکر کاسیاس با مهارهای فوق العاده اش فرصت های گلزنی چلسی را یکی پس از دیگری مهار می کرد و کریستیانو رونالدو هم با دو گلی که برای رئال به ثمر رساند، نقش مهمی در برد تیمش داشت.

آنچلوتی نیز رئال را به خوبی در زمین چیده بود.رئال تهاجمی بازی می کرد و تنها 13 دقیقه به حریف اجازه نفس کشیدن داد. اولین گل بازی را مارسلو به ثمر رساند و او بعد از گلی که با پاس مودریچ به ثمر رساند، شادی اش را به مورینیو هدیه کرد.

بازیکنان چلسی هم در زمین تلاش زیادی انجام می دادند . رامیرس به دنبال آن بود که از سد په په و راموس عبور کند ولی درنهایت به دیواری به نام ایکر کاسیاس برمی خورد.جزئیاتی که براین بازی حکمفرما بود در نوع خودش قابل توجه بود. شب، شب رونالدو بود؛ گویی که از دقیقه 1 بازی خون جلوی چشمهای او را گرفته و در فکر اثبات توانایی هایش بود. در دقیقه 31 هم بایک گل تماشایی دروازه چلسی را بازکرد.بعد از به ثمر رساندن این گل، او به سمت نیمکت چلسی حرکت کرد و انگشتش را به سمت پیراهنش نشانه گرفته و فریاد می زد:« مورینیو این من هستم، مرا به یاد بیاور»

دراین بازی ایسکو، مودریچ و اوزیل هم نمایش خوبی را مقابل ایوانوویچ و تری به اجرا می گذاشتند.

اولین گل این بازی در دقیقه 14 توسط مارسلو به ثمر رسید ولی تنها 2 دقیقه بعد رامیرس برای چلسی گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در دقیقه 31 رونالدو برای بار دوم برای رئال گل زد و در نهایت گل دقیقه 57 رونالدو برد تیم مادریدی را قاطعانه تر نمود.

گل اول کریس رونالدو که گل دوم رئال بود از روی ضربه ای ایستگاهی به ثمر رسید و گلی تماشایی و دیدنی بود

این دیدار در سانلایف استادیوم میامی و با حضور 67273 هوادار برگزار شد.

 ترکیب دو تیم:

رئال مادرید: ایکر کاسیاس، آلوارو آربلوا (دانیل کارواخال،46)، سرخیو راموس، په په، مارسلو (ناچو فرناندس،74)، مسعوت اوزیل، سامی خدیرا، لوکا مودریچ (کاسمیرو، 72)، ایسکو (آلوارو موراتا،85)، رونالدو ، کریم بنزما (آنخل دی ماریا، 69)

چلسی: پتر چک، گری کیهیل، جان تری (سسار آسپیلیکوئتا،75)، اشلی کول، برانیسلاو ایوانوویچ، فرانک لمپارد (46، کوین د بروین)، رامیرس (آندره شورله،74)، مارکو فان خینکل (اسین،74)، ادن آزارد، اسکار (ویکتور موسس،46) و روملو لوکاکو (فرناندو تورس،46)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان